sobota, 15 października 2011

Wymiana na Czytelnisku!

Obiecywałam sobie, że nie będę za często wstawiać stosikowych fotek. Ale cóż, kiedy licho zagnało mnie dziś po południu na bookcrossingową akcję Czytelniska? Aż żałuję, że nie dałam znać o tym wcześniej, bo wymiana siadła trochę przed czasem, mogłoby być więcej osób. Choć i tak książkofile wystąpili tłumnie, chwilami trudno było przejść ;-)

Oto moje łupy z wymiany:


  • Antonio Garrido - Skryba;
  • Mija Kabat - Kontrakt panny Brandt;
  • sponiewierany nieco John Fowles - Mantissa;
  • Tim Winton - Oko i błękit; uwielbiam okładki książek z serii Salamandra! 
  • Marek Krajewski - Dżuma w Breslau;
  • Lilian Jackson Braun - Kot, który bawił się w listonosza; szósta część serii. Pierwsze cztery, które przeczytałam, oddałam na wymianę. Ta po przeczytaniu pewnie też tak skończy ;-) Lubię tę serię, ale jakoś nie sądzę, bym chciała do niej później wrócić;
  • Ekaterina Sedia - Tajemna historia Moskwy; rekomendacja Gaimana zrobiła swoje ;-)
  • Jonathan Carroll - Zakochany duch; jego biorę w ciemno!
  • Jose Carlos Somoza - Zygzak;
  • Michał Witkowski - Barbara Radziwiłłówna z Jaworzna-Szczakowej; trafiłam raz na spotkanie autorskie Witkowskiego. Zirytował mnie potwornie, wzięłam książkę chyba z przekory. Muszę wiedzieć, co mnie tak denerwuje; 
  • Olga Rudnicka - Natalii 5; z tego cieszę się diabelnie, bo przeczytałam kilka recenzji i tupało mi strasznie za tą powieścią ;-)
  • Jerzy Andrzejewski - Popiół i diament; lektura moja na ten semestr, poza tym zawsze chciałam przeczytać;
  • Lisa Goldstein - Rudy czarodziej; urzekł mnie tytuł i jedno zdanie, które przeczytałam po otwarciu na chybił trafił. Niestety je zgubiłam;
  • Bernard Cornwell - Triumf; prezent od pań organizatorek całej akcji ;-)
Tylko kiedy ja to wszystko przeczytam...?

10 komentarzy:

  1. Gratuluję wymiankowego stosu :) Sporo udało Ci się zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aneto, bo też sporo dałam na wymianę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ochh, szkoda, że nie wiedziałam o tej wymianie :( Na pewno wzięłabym udział. Przy kolejnej koniecznie musisz mnie poinformować!
    Życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Och mamo :( No tak! Przecież akcja była w Poznaniu! Ech gapa ze mnie tak czy siak :D

    P.S. Życzę powodzenia w Replice, bo widzę,że masz sporo na głowie tam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy stos cieszy oko... Byłoby miło, gdyby czas stanął w miejscu żeby można było to wszystko szybko przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miqa, dziękuję ;-) kończę staż za tydzień, ale jak dobrze pójdzie, zostanę ich recenzentem.

    Giffin, taki guzik by się przydał ;) żeby na czytanie zatrzymywać, a potem włączać czas z powrotem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny, łaaaadny, bardzo ładny stosik :D.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. No to się obłowiłaś ;)
    Polecam Natalii5 ubawisz się na całego przy tej książce ;)

    OdpowiedzUsuń