piątek, 8 lipca 2011

Stosik lipcowy

Dzień dobry! 
Najbliższe dni spędzam sama z kotem, będę więc leżeć, pachnieć i czytać :-) Co prawda, poprzedni stos dalej ledwie naruszony, a już urósł drugi... Ale cóż, to w przyrodzie naturalne. 


W stosiku czają się następujące pozycje:
  1. J. Heller, Paragraf 22
  2. S. Barańczak, Książki najgorsze
  3. S.I. Witkiewicz, Pożegnanie jesieni - trochę się obawiam tej książki, sama nie wiem, dlaczego
  4. U. Eco, Imię róży - wstyd, jeszcze nie czytałam
  5. A. Pilipuk, Rzeźnik drzew - napoczęty już w pociągu. Mam nieco mieszane uczucia...
  6. J. Chmielewska, Klin 
  7. J. Chmielewska, Florencja, córka Diabła

Taaak, mam niedobór pani Joanny w krwioobiegu! :-) A w czytaniu Pałac Północy, myślę, że jeszcze dziś pojawi się recenzja. 
Miłego dnia!

2 komentarze:

  1. Świetny stos :D! Uwielbiam zdjęcia książek :)
    Życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stos! Już nie mogę się doczekać recenzji Pożegnania jesieni, jako że 1)uwielbiam Witkiewicza 2)też znajduje się w moich najbliższych czytelniczych planach :) Wstyd się przyznać, ja też nie czytałam jeszcze klasyki- Eco. Pozostaje mi życzyć udanej lektury!
    Pozdrawiam ciepło i lecę przeglądać kolejne karty Twojego bloga, bardzo tu przyjemnie, na pewno będę stałym gościem :)

    OdpowiedzUsuń